Thursday, February 11

Blog-Award stafett

Takk til Tonje for dennne lille utfordringen.
Det ser ut som om jeg må fortelle noen små sannheter om meg selv:

Hmmmm...

1. Jeg er i gang med en sakte kostholds omlegging i familien, men klarer neppe å si fra meg en hjemmelaget Cortado om dagen. Eller to...
2. Vi har ikke TV, men må si at vi ser det siste av det siste av Desperate Housewives, og Lost sesong 6 har nettop begynnt....Ulovlig nedlasting biter ikke så hardt...
3. Jeg er hektet på å lese internasjonale nyheter, blogger og ymse fra Midt-Østen daglig. En god motpol til livet hjemme med de små.
4. Jeg er i gang med 4 bøker samtidig på nattbordet.
5. Selv om jeg får lov å sove ut på en morgen, våkner jeg uforskammelig tidlig.
6. Har aldri tid til den der fantastiske yoga'en. Heldigvis starter Pilates i bygda på mandag!
7. Skulle ønske det fantes slike ull-nattdrakter fra Nøstebarn, MED fot, til voksne.

Kjenner ikke så mange andre bloggere, får se hvem jeg utfordrer videre.


2 comments:

  1. Spennende med kostomlegging, hvilken retning tar den? Må innrømme at jeg måtte sjekke wikipedia for å finne ut hva Cortado var. Det bvar da ikke så farlig ;-D

    ReplyDelete
  2. Hei, har du snust på den danske trenden "Kjernesunn mat". Er ikke enig i alt, men går for ingen/ lite gluten, sukker, melk og tilsetningstoffer. Utfordrende, og får deg til å tenke nytt. HAr alltid kjent at hvitt mel og melk ikke var så bra, men glutenfritt er litt heftig, og dyrt... Vi får se, må jo få med min bedre halvdel på litt.

    ReplyDelete